yenis tada Eftersom jag har gar glömt bort att skriva på ett tag igen så tänkte jag komma med en liten uppdatering, men jag kan inte komma på vad jag har haft för mig.
Det har varit valborg iallafall, så långt är jag med. Vi grillade med Malin och tog det väldigt lugnt.
I går åkte vi till hundbadet i fjällnora med Arvid, Sofie och Siba så djuren fick bada lite. Tissla var inte med, hon är hos Felix mamma eftersom hon löper, vilket gör pojkhunden förvirrad och konstig.
I dag har vi varit på en liten promenad i solen. Funderar på om jag ska gå ut en stund igen istället för att sitta och ruttna i soffan.
Några bilder kan jag bjuda på iallafall.

 


2009-05-02 @ 14:33:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • tada Kategorier • Arkiv • Länkar •