yenis Hohoa! Var på gravid/mamma/barnträff hos lillasyster igår. Väldigt trevligt. Många söta barn och trevliga mammor. Såklart en massa gott hembakat fikabröd oxå.
 Åkte nästan direkt därifrån till barnmorskan. Allt verkade vara bra med bebisen. Hjärtljudet låg på 143 den här gången. Det har legat mellan 130 och 140 dom senaste gångerna.
Mitt blodtryck var bra, däremot var blodsockret, trots min kakfrossa hos syster, lite lågt. Men inte farligt lågt, blev mest förvånad med tanke på vad jag hade stoppat i mig innan. Trodde att det skulle vara jättehögt.

Idag har jag inte gjort något särskilt. Ganska skönt faktiskt.

Stort grattis till Ida som fått bebis idag! 2009-03-03 @ 20:31:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Hohoa! Kategorier • Arkiv • Länkar •