yenis En vecka sen jag skrev nåt sist. Det är svårt att komma ihåg att göra det.
Det är dessutom en vecka kvar till bebisens leveransdag. Jag tror inte att den kommer att komma den 21, snarare några dagar senare. Med tanke på att ingen i hushållet någonsin kommer i tid någonstans så är det säkert en egenskap som bebisen ärver.
I morgon går jag in i v 40, dvs sista egentliga graviditetsveckan, men som sagt, vem i familjen har någonsin kommit i tid? För några veckor sen var jag grymt nöjd över att jag kunde använda magen som hylla. Jag kunde ha the och kaffekoppar på den utan problem. Nu har magen sjunkit så mycket att det inte går längre. Men det var kul så länge det varade.
Ska till barnmorskan igen på måndag, om inte bebis mot all förmodan skulle ha kläckts innan helgen är slut.
Veckan som har varit har mest fördrivits med bakande och städande.
Nej, kanske ska hitta på någon sorts mat
2009-03-14 @ 19:43:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • En vecka Kategorier • Arkiv • Länkar •