yenis Ja just det! Jag skulle ju skriva nåt.  Det är verkligen inte lätt att komma ihåg.

I dag gick jag upp kl 04:45 eftersom jag hade bestämt mig för att jag skulle ta tåget till gävle kl 06:19. Felix har försökt övertala mig sen tidigt igår om att jag skulle ta bilen istället men jag har envisats med att jag ska ta tåget. Kl 06:10 imorse gav jag med mig och tyckte att hans idé om att åka bil var grymt mycket bättre än min idé med tåg. Jag är väldigt glad att jag lyssnade på honom. Min förkylning blev mycket värre under dagen och varje gång jag nös (vilket var ofta) kändes det som om bebisen skulle flyga ut vilken sekund som helst, helst genom naveln.

Puss 2009-01-29 @ 21:10:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Ja just det! Kategorier • Arkiv • Länkar •