yenis Halloj Har lovat lillasyster att jag ska skriva något, och jag håller vad jag lovar. Inte för att jag har något nytt och spännande att skriva om utan mer för ordningens skull.

Idag har jag varit på föreläsning på cvl. Jag tog lite sovmorgon, skulle egentligen ha börjat kl 9, men jag tyckte att kl 13 kändes som en mer rimlig tid att starta dagen.
På torsdag ska jag åka på studiebesök på Gävle sjukhus. På fredag och lördag ska jag jobba. Så ser veckan ut.
I morgon är jag faktiskt ledig. Eller ledig är väl att ta i, jag ska göra mina seminarieuppgifter, så hemstudier är nog mer rätt. Det som är bra med det är att man kan ligga i soffan med datorn på magen och göra uppgifterna.

Lillasyster hade också ett önskemål om att jag skulle skriva om bebisen i magen. Är i v 33 nu så det är väl inte så lång tid kvar. Bebisen sparkas och verkar må bra. Alla mått och värden har varit normala än så länge.

Nu vankas det middag, vegetarisk färssås och spagetti. Mmmm

Puss 2009-01-27 @ 20:31:15 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Halloj Kategorier • Arkiv • Länkar •