yenis Gott nytt år i efterskott Sitter och kollar på generation fett som handlar om världens fetaste man. Han väger typ 600 kg.
Idag har jag fått nya skor så jag slipper ha blåfrusna tår.  Ska bli skönt att slippa. Saga fick också nya skor. Jättesöta. Hela hon är söt, jag ska lära henne alla dumheter jag kan. Måste försöka komma på massa practical jokes som hon kan terrorisera sina föräldrar med. Hehe.
Min pojkfrus hår fortsätter att växa. Det är jättelångt och beter sig som ett trassligt, men vackert, skyddshölje runt hans söta oskyldiga öron.
Ska kolla färdigt på tvn nu. Imorgon blir det skolarbete hela dagen. 2009-01-08 @ 20:28:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Gott nytt år i efterskott Kategorier • Arkiv • Länkar •