yenis Hypokondri Som vanligt har jag varit helt fast i mitt skolarbete idag. Jag började kl 9 imorse och slutade nyss. Puh. Jag börjar se fram emot föräldraledigheten som börjar 21 februari, men innan den börjar har jag helt galet mycket skoluppgifter och tentapluggande att klara av. Jag tror inte att det är så nyttigt för mig att läsa om alla dessa sjukdomar. Direkt när jag har läst något så börjar jag känna symtomen. Idag har jag haft diverse lungsjukdomar, igår trodde jag att jag hade diabetes. Hypokondri av allra högsta grad.

Nuförtiden är det svårare att skriva när datorn ligger där den brukar, dvs på min mage. Oftast när jag skriver något så sparkar bebis så hårt att hela datorn hoppar till och det ser ut som om jag drabbats av dyslexi.

Igår var jag i gränby hela dagen och hälsade på hos mina föräldrar. Sanna och Saga var där så jag passade på att hälsa på då. Det var jättetrevligt, saga var söt och glad i vanlig ordning, Det var i och för sig Sanna också.



Saga och Sanna


saga åt semla



Nä, nu ska jag dricka the och titta på tv. 2009-02-10 @ 21:25:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Hypokondri Kategorier • Arkiv • Länkar •