yenis Alltid Så var det söndag igen. Jag hinner inte med, tiden går så fort. Tycker alltid att det är söndag.
Helgen har hursomhelst varit bra. I fredags var vi och grattade mamma som fyllde år. Där passade vi på att kidnappa Saga. Hon fick följa med oss hem och sova över. Det var jättemysigt, hon är väldigt underhållande och lättsam.
Vi återlämnade Saga på lördag eftermiddag och hade bestämt att vi skulle äta buffé. Mmm kinamat. Det blev ingen buffé, men vi hittade ett ställe med take-away kinamat istället, så vi tog med oss och åt hemma istället. Jättegott

I morgon är det dags för besök hos barnmorskan igen men innan det ska jag till Sara och plugga. Jag har ju den där hysteriskt roliga tentan på fredag. Jippi.Trodde att jag hade ytterligare en vecka på mig att plugga, att tentan var fredagen efter,  men så var det ju inte. Jag slipper i alla fall att åka till Gävle för att göra den. Fick tillåtelse att göra den på cvl nere på stan istället som tur är.

Bebisen har varit väldigt aktiv dom senaste dagarna. I går var det inte lugnt en sekund. Det känns att den börjar bli stor, rörelserna och sparkarna känns annorlunda mot vad dom har gjort tidigare. Ser fram emot barnmorskebesöket imorgon, jag blir så lugn och glad av att höra bebisens hjärtljud. 2009-02-15 @ 20:46:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Alltid Kategorier • Arkiv • Länkar •