yenis Lalalalalala Försöker göra lite skolarbete, men jag tror jag har tappat motivationen en aning. Det finns ju så mycket annat man kan göra istället, typ tvätta och dricka the eller titta på magen som rör sig. ALLT annat är mycket mer spännande.
Men jag har varit lite duktig idag iallafall. Har ringt massa viktiga samtal som jag dragit mig för jättelänge och så har jag fyllt i och skickat iväg en massa papper. Måste åka förbi dårhuset och lämna lite papper till bossen, sen är allt pappersarbete klart tror jag. Jag försöker övertala mina lärare om att jag ska få göra tentan, som är i slutet på månaden, i uppsala istället för i gävle. Hoppas det går bra. 2009-02-03 @ 17:16:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Lalalalalala Kategorier • Arkiv • Länkar •