yenis Jippi Äntligen är tentan över

Den var inte så hemsk som jag hade förväntat mig, men den var ganska svår ändå.
Min plan var att jag skulle ha pluggat hela dagen igår, men det gick inte så bra eftersom jag bara somnade vad jag än gjorde. Somnade ståendes till och med. Jag förstår inte riktigt, först sov jag som en gris hela natten, var vaken en timme innan jag somnade i soffan, var vaken typ 2 timmar innan jag råkade somna igen. den här gången sov jag nästan 3 timmar. Satte mig vid skrivbordet för att plugga men somnade. Helt galet, jag kanske har fått narkolepsi eller nåt?

Nu är jag i alla fall föräldraledig och kommer varken att behöva plugga eller jobba på ett tag. Undrar vad jag ska hitta på istället. Äsch det löser sig nog, det finns alltid saker att göra.

2009-02-20 @ 16:05:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Jippi Kategorier • Arkiv • Länkar •