yenis Äntligen fredag! Var hos barnmorskan idag och allt verkade vara bra med bebisen, hon trodde att den var fixerad men var lite osäker. Mitt järnvärde hade sjunkit och blodtrycket var lite lågt, men annars var allt som det skulle.

I går var jag jätteduktig. Jag diskade, städade, tvättade, torktumlade och bakade hela dagen. Jag var så duktig så att jag råkade ha ihjäl två huvudsäkringar och det blev mörkt i hela huset. Det kan ha berott på att jag hade alla maskiner på samtidigt, men det var inget som min pojkfru inte kunde fixa.

Malin var precis här och lämnade Alice, som ska vara här medan Malin jobbar. Det betyder att jag måste gå upp typ halv åtta imorgon, för då blir den lilla rackaren hämtad.

Ska göra en kopp te och krypa ner i soffan. 2009-02-06 @ 20:48:57 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Äntligen fredag! Kategorier • Arkiv • Länkar •