yenis Hej lillasyster Lillasyster påstår att jag är dålig på att uppdatera bloggen men jag förstår inte vad hon menar med det. Jag uppdaterar ju nästan varje månad.

Julen har varit jättemysig. Lite lugnare än vanligt, bara två ställen att åka till. Karla fick MASSOR med julklappar. Pulka, nallar, kläder mm. Jag tror hon gillade julen iallafall. Hon verkade nöjd.

Tänkte egentligen bjuda på lite julbilder men det går så segt så jag har gett upp. Det får bli vid ett senare tillfälle.

Dom senaste dagarna har varit superlugna. Massa lek och pulkaåkning.

Idag har syster med familj varit här och busat massor. Dom hade lurat med sig mamma också. Det har varit en jättemysig eftermiddag med massa lek och fika.

Tack för idag och godnatt. 2009-12-28 @ 22:32:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Hej lillasyster Kategorier • Arkiv • Länkar •