yenis Giraffen
 Visste inte att det skulle vara så svårt att hitta något bra att skriva om giraffer, men nu har jag ialla fall försökt, jag menar, visst, de har låånga halsar med jättefräcka fläckar, men det är också allt.  Vad ska dom knubbiga antennerna mitt på huvudet vara bra för?
 Jag har klippt mig idag. Min pojkfru säger att det blev fint. Han är nu stolt bärare av familjens längsta hår. När han blir stor ska han tydligen bli brandman.
I dag när jag tog bussen hem råkade jag ut för världens sämsta busschaufför. Jag plingade som vanligt när det var dags för mig att kliva av, men gubben släppte inte av mig förrän jag var långt ute på landet. Det blev en lång promenad hem :(

Kanske borde sova snart så jag kommer ur sängen innan lunch iallafall.


  2008-12-04 @ 01:10:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • Giraffen Kategorier • Arkiv • Länkar •