yenis En bra dag! I dag var vi bjudna till min syster med familj. Vi fick massor med god mat och en massa gott fika. Det var väldigt trevligt. Saga var som vanligt sötast av alla. Typiskt henne.
På kvällen var jag och hälsade på mina arbetskamrater på dårhuset. Allt verkade vara som vanligt där. Det var väldigt skönt att lämna in nya ledighetspapper. Jag saknar arbetskamraterna men jag längtar inte direkt tillbaka.

Vad har hänt mer? Julen löpte på fint, det kändes mer som födelsedag än julafton faktiskt. Jag fick en massa presenter och julklappar. Sånt tycker jag om.
Om ett par dagar är det nyårsafton. Vi har verkligen inga planer än. Hade hoppats på att Malin skulle berätta för oss vad vi skulle göra, men hon verkar ha glömt bort sin nyårsfixartradition som infördes förrra året.  Hoppas hon tar sig i kragen och styr upp det här.
Ska se om det finns någon bra film att titta på nu.

Adjö 2008-12-28 @ 23:45:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () • Till bloggens startsida Sök i bloggen Senaste inläggen • En bra dag! Kategorier • Arkiv • Länkar •